Bayangkan Saya Kerani, Macam Mana Nak Tanggung Anak - Rita Rudaini adalah Entri ulangsiar dari Yuya! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Bayangkan Saya Kerani, Macam Mana Nak Tanggung Anak - Rita Rudaini membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Bayangkan Saya Kerani, Macam Mana Nak Tanggung Anak - Rita Rudaini











Bayangkan Saya Kerani, Macam Mana nak Tanggung Anak - Rita Rudaini




Terbaca di Murai tentang temubual terbaru Rita Rudaini tentang kes tuntutan nafkah dari bekas suami Aidil Zafuan.



Ini kata Rita Rudaini:



“Memang saya failkan tuntutan nafkah tertunggak sebanyak RM150,000 dan nafkah muta’ah sebanyak RM300,000. Kesian dekat anak-anak, saya nak jelaskan duit tuntutan ini bukan untuk saya tetapi untuk anak-anak saya yang semakin membesar,"


“Nasib baiklah saya ada kerja sikit-sikit untuk tampung kami anak beranak, saya kadang-kadang bayangkan diri saya ini adalah seorang kerani, macam mana nak tanggung anak, dia tu (Aidil) duduk rumah besar yang sangat selesa, anak-anak entah dia terfikir ke tidak,”



Rita Rudaini tak akan berputus asa untuk menuntut nafkah dari kapten bola sepak Malaysia itu yang kini didakwanya semakin tidak mempedulikan kebajikan kedua-dua anaknya itu.



Menurut Rita Rudaini, Aidil Zafuan perlu ingat yang kedua-dua anak yang dibawah jagaannya itu adalah anak kandungnya, dari darah dagungnya sendiri.



Sudah menjadi tanggungjawab seorang ayah menjaga kebajikan anak-anak walaupun sudah berkahwin dengan wanita lain.



Bekas suami Rita Rudaini, Aidil Zafuan kini sudah berkahwin dengan Zarema Zainal yang kini telah berhijab dan sedang mengandung.







Bayangkan Saya Kerani, Macam Mana Nak Tanggung Anak - Rita Rudaini ini adalah Entri ulangsiar dari Borak Kosong merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Yuya iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.