Nora Danish Mengamuk Di Legoland adalah Entri ulangsiar dari Yuya! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Nora Danish Mengamuk Di Legoland membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Nora Danish Mengamuk Di Legoland






Nora Danish Mengamuk Di Legoland




Nora Danish mengamuk di Hotel Legoland apabila terperangkap di dalam lif hampir sejam. Kejadian ini berlaku bersama kakak dan rakannya.



Ini tulis Nora Danish:

“Selama 10 minutes my sister Nadya yang berada dalam lift itu tekan button merah baru ada orang jawab. Can you imagine??? They went for a break katanya dan tiada ganti yang jaga dan monitor? Mereka kata dah banyak kali terjadi kes sebegini!”


“Perkara ini tidak boleh dibuat mainan kerana dibuatnya orang didalam itu sesak nafas? Budak kecil? Orang tua? Dah la lift dia bising dengan lagu dan juga lampu berkelip. Memang pening la sesiapa yang stuck dalam lift, bila suruh hentikan lagu dan lampu kerana risau memeningkan my pregnant friend adn my sister yang asthma itu, mereka kata tidak boleh”


“Bodoh! Lego Hotel adalah hotel paling bahaya dan paling teruk pernah saya pergi. Bayangkan kalau ada kebakaran mmg tiada siapa yg datang selamatkan. Semua lembab,”



Memang betul juga tulisan Nora ini. Bahaya kalau biar lama-lama. Diharap dapat diperbaiki.











Nora Danish Mengamuk Di Legoland ini adalah Entri ulangsiar dari Borak Kosong merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Yuya iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.