Dato' Aliff Syukri Terlajak Laris Cetus Kontroversi Dan Dihentam Peminat adalah Entri ulangsiar dari Yuya! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Dato' Aliff Syukri Terlajak Laris Cetus Kontroversi Dan Dihentam Peminat membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Dato' Aliff Syukri Terlajak Laris Cetus Kontroversi Dan Dihentam Peminat







Dato' Aliff Syukri Terlajak Laris Cetus Kontroversi Dan Dihentam Peminat




Pengasas D' Herbs, Dato Aliff Syukri telah menjadi tumpuan para pengguna laman Instagram apabila memuatnaik gambar yang menjadi kontroversi.


Aliff Syukri kini bercuti bersama keluarga di luar negara dan ada beberapa gambar yang dimuatnaik oleh usahawan popular ini yang menunjukkan dia memakai seluar yang agak pendek.


Akibat gambar itu banyak follower yang memberi komen menasihat Dato Aliff Syukri kerana memakai seluar terlalu pendek.


Ramai juga yang menhentam usahawan ini dan akhirnya Aliff Syukri memberi komen dia tidak akan memakai seluar pendek itu lagi dan akan memakai seluar panjang.


Haha macam-macam hal.



Bacaan lain:

~ Gambar Hantu jadi VIRAL (lihat sini )









































Dato' Aliff Syukri Terlajak Laris Cetus Kontroversi Dan Dihentam Peminat ini adalah Entri ulangsiar dari Borak Kosong merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Yuya iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.