Siapa Saya Nak Pertikai Jodoh Yang Ditentukan Allah? – Raisyyah Rania adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Siapa Saya Nak Pertikai Jodoh Yang Ditentukan Allah? – Raisyyah Rania membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Siapa Saya Nak Pertikai Jodoh Yang Ditentukan Allah? – Raisyyah Rania






Sehari selepas pengumuman Felixia Yeap memeluk Islam, tersebar pula gambar teman lelakinya, Raja Zainal Badri. Nyata ramai jejaka yang kecewa dengan perkhabaran tersebut. Bertambah kecewa lagi, Raja Zainal bukanlah orang sembarangan. Nampak padan kan mereka berdua?

Baca: Gambar Felixia Yeap Bersama Kekasih, Raja Zainal Badri


Bagaimanapun Felixia atau nama Islamnya Raisyyah Rania telah pun menafikan bahawa lelaki itu bukan kekasihnya. Namun orang ramai masih lagi memberikan persepsi yang beliau memeluk agama Islam hanya kerana mahu berkahwin dengan orang kaya.


Mengulas dakwaan berkenaan, Raissyah memberi penjelasan menerusi video yang dikongsikan di Facebook rasminya. Beliau tidak menolak sekiranya sudah ditakdirkan yang jodohnya seorang lelaki kaya.



Menurut Raisyyah lagi, soal jodoh biarlah Allah yang tentukan dan rancang untuk dirinya. Semoga saudara baru kita ini segera mendapat jodoh yang mampu membimbingnya ke arah yang lebih mendalam pada agama Islam.



This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.





Siapa Saya Nak Pertikai Jodoh Yang Ditentukan Allah? – Raisyyah Rania ini adalah Entri ulangsiar dari diantara laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Wow Berita iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.