PLUS Tawar Rebat Tol Lebih 10 Peratus Sempena Aidilfitri adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya PLUS Tawar Rebat Tol Lebih 10 Peratus Sempena Aidilfitri membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





PLUS Tawar Rebat Tol Lebih 10 Peratus Sempena Aidilfitri






PLUS hari ini mengumumkan berita baik untuk pengguna Lebuh raya Utara-Selatan dengan jangkaan pengguna menikmati rebat tol lebih daripada 10 peratus pada hari yang terpilih.

Rebat itu bukan hanya dinikmati pengguna tunai tetapi pengguna yang membayar tol secara eletronik menggunakan kad PLUSMiles, Touch ‘n Go dan SmartTAG di lebuh raya kendalian PLUS.


Selain itu, rebat itu dilihat dapat menggalakkan pengguna menggunakan lebuh raya pada hari yang tidak sesak sekali gus melancarkan lalu lintas.


“Pihak penguat kuasa akan bekerjasama dengan pihak PLUS untuk membantu mengendalikan trafik dengan lebih lancar sepanjang musim perayaan.


Pihak PLUS juga akan mengeluarkan Jadual Cadangan Waktu Perjalanan untuk pengguna merancang perjalanan pada musim perayaan nanti.


PLUS menjangkakan lalu lintas di lebuh raya dalam rangkaiannya akan mencecah antara 1.5 hingga 1.6 juta kenderaan sehari, namun demikian pihak PLUS akan melakukan sebaik mungkin bagi memastikan keadaan trafik lebih teratur dan tersusun.





This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.





PLUS Tawar Rebat Tol Lebih 10 Peratus Sempena Aidilfitri ini adalah Entri ulangsiar dari diantara laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Wow Berita iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.