Eksklusif! Neelofa Dedah Kisah Penghijrahan Di Radio IKIM FM adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Eksklusif! Neelofa Dedah Kisah Penghijrahan Di Radio IKIM FM membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Eksklusif! Neelofa Dedah Kisah Penghijrahan Di Radio IKIM FM






Penghijrahan Neelofa baru-baru ini menarik perhatian ramai. Sudah semestinya ada diantara anda yang ingin mengetahui kisah disebalik penghijrahan anak kelahiran Kelantan ini.

Neelofa menceritakan kisah perjalanan beliau sepanjang lebih setahun untuk mencari kebahagian yang kekal selepas memiliki segalanya dalam hidup melalui siaran radio IKIM FM.


Antara langkah awalnya, Neelofa melengkap solat 5 waktu dan berkat doa dalam solat harian. Selain itu, dia juga turut mengikuti kelas agama dan membaca. Neelofa percaya Tuhan turunkan hidayah untuk dirinya.


Dengar perkongsian kisah penghijrahan Neelofa dalam bentuk audio di bawah.






This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.





Eksklusif! Neelofa Dedah Kisah Penghijrahan Di Radio IKIM FM ini adalah Entri ulangsiar dari diantara laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Wow Berita iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.