Biodata Wany Ibrahim Gadis Suara Merdu Buat Kuih Raya adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Biodata Wany Ibrahim Gadis Suara Merdu Buat Kuih Raya membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Biodata Wany Ibrahim Gadis Suara Merdu Buat Kuih Raya





Menerusi laman sosial, kini tersebar video rakaman seorang gadis yang mempunyai suara merdu nyanyi lagu Air Mata Syawal sambil buat kuih raya. Berikut adalah maklumat peribadi mengenai gadis bersuara merdu atau dikenali sebagai “gadis kuih raya” yang kini semakin popular di laman sosial.



Biodata Wany Ibrahim Gadis Menyanyi Sambil Buat Kuih Raya

Nama Penuh: Wani Ibrahim

Asal: Kajang Selangor

Umur: 22 Tahun

Tempat Belajar: Bekas pelajar PTPL Shah Alam

Laman Sosial Intagram: http://instagram.com/wanykeat


Video Wani Ibrahim Lagu Air Mata Syawal



Video Wani Ibrahim Ketika Pertandingan Di PTPL Shah Alam


Gambar Wany Ibrahim Gadis Suara Merdu Sambil Buat Kuih Raya






This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.





Biodata Wany Ibrahim Gadis Suara Merdu Buat Kuih Raya ini adalah Entri ulangsiar dari diantara laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Wow Berita iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.