UPDATE: ELAK DIKENAKAN TINDAKAN KERANA MENGHINA ISLAM, ESTHER YEAM BUAT LAPORAN POLIS adalah Entri ulangsiar dari Laman Isu Panas ! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya UPDATE: ELAK DIKENAKAN TINDAKAN KERANA MENGHINA ISLAM, ESTHER YEAM BUAT LAPORAN POLIS membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





UPDATE: ELAK DIKENAKAN TINDAKAN KERANA MENGHINA ISLAM, ESTHER YEAM BUAT LAPORAN POLIS








Jika semalam tersebar di laman sosial akan gambar Esther Yeam yang mendakwa dirinya menganggap nafas orang berpuasa itu berbau dan menganggu orang sekitar [RUJUK SINI], kini dia tampil membuat penafian dan laporan polis.






Esther mendakwa dirinya tidak tahu menahu akan hal tersebut dan percaya perbuatan itu dilakukan oleh orang yang tidak bertanggungjawab mencuri gambarnya dan membuat akaun Facebook palsu dengan memuat naik kenyataan kontroversi itu sehingga menaikan kemarahan umat Islam.








Dalam laporan polis yang dibuat oleh Esther semalam, dia mendakwa akaun Facebook palsu tersebut telah pun dibuang.



Persoalannya di sini ialah, bagaimana dia mengetahui kewujudan Facebook palsu tersebut? Mana buktinya?



Siri kes penghinaan terhadap agama islam semakin menjadi-jadi sejak kebelakangan ini. Jika diperhatikan pattern tindakan keji puak-puak ini, mereka dengan mudah menepis segala dakwaan itu dengan alasan, akaun digodam, gambar dicuri dan bermacam-macam lagi alasan yang diberi untuk mengelakkan diri dari dikenakan tindakan.



Apa tindakan pihak berkuasa kita?



p/s: terlepas di dunia, tidak di akhirat.




UPDATE: ELAK DIKENAKAN TINDAKAN KERANA MENGHINA ISLAM, ESTHER YEAM BUAT LAPORAN POLIS ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Isu Panas merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Mr Panas iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.