Bangang! Gara-Gara Putus Cinta, Remaja Lelaki Toreh Lengan Sampai Berdah adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Bangang! Gara-Gara Putus Cinta, Remaja Lelaki Toreh Lengan Sampai Berdah membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Bangang! Gara-Gara Putus Cinta, Remaja Lelaki Toreh Lengan Sampai Berdah






Seorang remaja telah memuatnaik gambar sadis lengannya dalam keadaan berdarah dalam Facebook semalam.

Remaja bernama Rezza Sharul dipercayai kecewa kerana baru saja putus cinta bertindak menoreh lengannya dengan pisau sehingga lengannya mengalami pendarahan yang teruk.


Pada caption gambarnya itu, Rezza berkata dia sanggup buat begitu demi cinta dan orang yang dia sayangi. Namun perhubungan cinta yang berlangsung selama 6 tahun itu putus di tengah jalan. Akibatnya, dia sendiri yang kecewa dan merana.



“air mata yang mampu padamkan api di hati. Air mata yang selalu hadir di setiap hati kita terluka. Hanya air mata yang selalu temani hati yang terluka. Saya suka menangis sebab hanya tangisan yang mampu hilangkan sakit hati yang kau berikan..”

Pakai gelang Metallica, tapi kecundang disebabkan chingey~ Rock dalam hati ada taman ni.. adoyai~ Haha~


Budak zaman sekarang ni, bercinta mengalahkan Romeo. Sanggup cederakan diri semata-mata untuk tunjukkan kepada si dia yang kononnya mereka setia. Apa kejadahnya? Kalau si dia tu isteri yang sah, takpelah juga.


Ni tidak, beli spender pun masih guna duit mak bapak. Masalah betul…





This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.





Bangang! Gara-Gara Putus Cinta, Remaja Lelaki Toreh Lengan Sampai Berdah ini adalah Entri ulangsiar dari diantara laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Wow Berita iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.