Tonton Filem KIL Full Movie secara Percuma. Filem Menarik KIL mengisahkan tentang seorang pemuda bernama Akil (KIL) yang mengalami tekanan dan cenderung untuk membunuh diri tetapi dia tidak mampu untuk melakukan perkara tersebut. Pelbagai perkara yang dilakukannya untuk membunuh diri namun semuanya menemui kegagalan sehinggalah dia menemui sebuah agensi aneh yang membantu pelanggannya untuk membunuh diri. KIL bersetuju dengan segala syarat yang dikenakan syarikat terbabit dimana dia tidak akan tahu siapa pembunuh upahan yang diupah untuk membunuh beliau dan dimana lokasi dia akan mati dibunuh. Bagi KIL ini adalah jalan terbaik untuk dia namun segalanya berubah apabila dia bertemu dengan seorang gadis bernama Zara. Tiba-tiba segalanya berubah.

Tonton Filem KIL Full Movie

Filem KIL 2013

Gara-gara pertemuan tersebut maka tujuan asalnya untuk membunuh diri mula berubah namun segala-galanya tidak boleh ditarik balik. KIL terpaksa menanti hari-hari kematiannya dan siapakah pembunuhnya serta bagaimana kematiannya berlaku? Tonton Filem Kil Full Movie dan Mesti juga Saksikan filem menarik ini dengan Kualiti terbaik di pawagam berhampiran.

 Tonton Online Filem KIL 2013 Full Movie



SINOPSIS Filem KIL

Filem KIL berkisar tentang cubaan Akil untuk membunuh diri bagi menghilangkan segala perasaan negatif atau sedih di dalam diri namun dia tidak mampu untuk melakukannya keseorangan. Pelbagai cara dilakukan seperti pada babak awal filem ini dimana Akil cuba membunuh diri di dalam kereta dengan menyambungkan salur asar kenderaan masuk ke dalam kereta namun akhirnya dia berputus asa dan keluar daripada kenderaan dengan keadaan yang lemah. Akil juga cuba membunuh diri dengan cuba untuk terjun dari atas bangunan yang tinggi namun kakinya kaku untuk turut sama mengikut fikirannya yang terpesong itu.

SENARAI PELAKON Filem KIL

  • Redza Minhat,
  • Cristina Suzanne Stockstill
  • Harun Salim Bachik

PENGARAH Filem KIL

Amir Mustapha

PEMBERITAHUAN

Sokong Industri Seni Tempatan. Streaming Filem KIL ini walaupun dalam durasi tayangan penuh, namun ia sekadar tontonon pengenalan sebelum Menonton Filem KIL berkualiti HD di pawagam pada 30 Mei 2013. Sokong Filem Malaysia Tonton di Panggung Wayang.

Full Streaming Filem KIL

Full Streaming Filem KIL ini adalah hosting sementara dan akan dilupuskan tanpa sebarang makluman atau pemberitahuan. Ia bertujuan tontonan awal atau tontonan pengenalan sahaja

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.