'MAHATHIR SUDAH GILA, PERLU JALANI PEMERIKSAAN MENTAL' - RAMESH - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di 'MAHATHIR SUDAH GILA, PERLU JALANI PEMERIKSAAN MENTAL' - RAMESH harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
'MAHATHIR SUDAH GILA, PERLU JALANI PEMERIKSAAN MENTAL' - RAMESH

'MAHATHIR SUDAH GILA, PERLU JALANI PEMERIKSAAN MENTAL' - RAMESH



PETALING JAYA - Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad, dinasihat menjalani pemeriksaan mental setiap enam bulan sekali, kata Pengerusi Pertubuhan Minda Sendu & Sosial Prihatin (PMSP), Ramesh Rao.

Menurutnya, saranan itu dibuat kerana beliau mendakwa Tun Mahathir sudah gila kerana merestui perkara yang ditentangnya sendiri ketika menjawat jawatan Perdana Menteri yang juga merujuk pada kelantangan Tun Dr Mahathir menyerang pentadbiran Najib Razak.

"Saya minta beliau menjalani pemeriksaan mental segera, saya rasa beliau sudah gila. Dulu tak sokong demonstrasi, sekarang sokong. Dulu tak sokong media asing, sekarang sokong. DUlu tak sokong undi tidak percaya, sekarang sokong. Ini sudah membuktikan dia gila.

"Dia perlukan rawatan segara. Orang kata kalau umur sudah lebih 60 tahun, kepala menjadi sasau. Minggu lepas pun dia kata bila Najib sampai keluar negara dia akan ditangkap. Jadi ini kenyataan orang gila, kepala tak betul. Kenyataan pun tidak waras," katanya semalam.

Bagaimanapun netizen mengkritik kenyataan pengerusi pertubuhan sendu itu yang dilihat lebih kepada menjilat Najib dan mengharapkan balasan dilantik sebagai menteri. Netizen juga mempersoalkan apa jasa Ramesh kepada negara sehingga berani mengatakan Tun Dr Mahathir gila dan tidak waras.

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal 'MAHATHIR SUDAH GILA, PERLU JALANI PEMERIKSAAN MENTAL' - RAMESH. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.