KPN : Gurauan Seperti Ini Tidak Bertanggungjawab - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di KPN : Gurauan Seperti Ini Tidak Bertanggungjawab harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
KPN : Gurauan Seperti Ini Tidak Bertanggungjawab

KPN : Gurauan Seperti Ini Tidak Bertanggungjawab



Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar hari ini memuat gambar keratan satu gurauan yang dianggap tidak bertanggungjawab oleh pihak PDRM.

Menulis di Twitter rasmi miliknya, @KBAB, Tan Sri Khalid berkata :"@PDRMsia memandang gurauan sebegini sebagai sesuatu yg tidak bertanggungjawap. Hati2 lah walaupun cuma niat bergurau".

Selain dari menyifatkan gurauan itu sebagai sesuatu yang tidak bertanggungjawab, Tan Sri Khalid juga meminta orang ramai supaya berhati-hati walaupun niat cuma untuk bergurau.

Bersama tweet tersebut, Tan Sri Khalid melampirkan satu gambar keratan status dari seorang pengguna Facebook yang memuat naik satu gurauan sempena hari raya.




Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal KPN : Gurauan Seperti Ini Tidak Bertanggungjawab. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.