20 MANFAAT VICKS VAPORUB adalah Entri ulangsiar dari Borak Kosong! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya 20 MANFAAT VICKS VAPORUB membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.
 20 MANFAAT VICKS VAPORUB

20 MANFAAT VICKS VAPORUB

Vicks VapoRub : Inilah 20 Manfaat Yang Ramai Tak TAHU !! Untuk menghilangkan sakit kepala, sejuk, batuk, sesak hidung, dada dan tekak stuffiness, sebahagian besar daripada kita bergantung dengan Vicks VapoRub. Tetapi, Tahukah anda bahawa produk yang serba boleh ini boleh melakukan lebih dari ini? Jika tidak, membaca artikel! Anda akan pasti terkejut mengetahui kegunaan menakjubkan Vicks VapoRub, yang anda tidak tahu lagi.Vicks VapoRub1. Menghindarkan nyamuk

Sapukan sejumlah kecil Vaseline pada pakaian dan kulit anda. Ia akan memastikan nyamuk dari anda.

2. Resdung dan sakit kepala

Vicks VapoRub adalah remedi rumah yang baik untuk merawat sakit kepala sinus. Diguna pakai Vicks di bawah hidung anda. Tarik nafas sedalamnya. Mentol, contohnya yang hadir di dalamnya akan menenangkan sakit kepala itu.

3. Mengurangkan jerawat

Ia mungkin kedengaran sedikit gila, tetapi dengan Vicks VapoRub membantu dalam pembersihan kulit anda. Sapukan ia pada jerawat beberapa kali sehari. Ini akan melegakan dan kering jerawat.

4. Peringkat menangis

Perlu untuk menitiskan air mata pada isyarat untuk menembak foto atau peringkat prestasi? Hanya Tepuk kuantiti kecil daripada Vicks VapoRub di bawah mata anda.
Ambil perhatian Jangan menggunakannya ke dalam mata anda atau pada kelopak mata anda.

5. Menghindarkan serangga

Gosok dengan Vicks VapoRub pada leher anda, batin lutut, siku dan belakang telinga anda. Ia akan memastikan serangga daripada anda. Untuk menghindari lalat, buka botol Vicks atas meja berkelah. Bukan helah mesra terbaik untuk memohon dengan serangga?

6. Meredakan lebam

Campurkan sedikit garam dengan Vicks VapoRub. Sapukan ia pada bruise yang segar. Ia akan memecahkan bruise itu dengan cepat.

7. Mengurangkan sengal otot

Gosok perlahan-lahan dengan Vicks VapoRub di sengal otot. Kemudian, meliputi kawasan yang terjejas dengan tuala panas dan kering. Berbaring atau mengangkat sedikit anggota paining, sehingga mengurangkan kesakitan. Amalkan tiga kali sehari.

8. Pelembap kulit 

Vicks VapoRub adalah pelembap yang sangat baik untuk kulit kering. Sapukan pada kulit anda kering dan rasa sihir!

9. siku Tenis

Adakah anda menderita daripada siku Tenis? RUB Vicks VapoRub dan menghilangkan kesakitan. Mentol, contohnya dan kapur barus, hadir di dalamnya, akan menyembuhkan sakit siku. Mendaftar semula hingga siku berhenti aching.

10. Menyembuhkan tumit pecah

Menyebarkan lapisan tebal Vicks VapoRub di tumit dan kaki anda. Kemudian memakai sarung kaki kapas itu. Basuh kaki anda di waktu pagi dengan air suam. Gunakan pumice stone untuk terkelupas kulit softened. Menggunakan ia setiap malam, untuk mengekalkan tumit sihat dan licin.

11. Kulat kuku jari kaki

Gosok dengan Vicks VapoRub di dijangkiti kuku jari kaki atau kuku, dua kali sehari. Melindungi kaki anda dengan sarung kaki kapas, sebelum tidur. Selalu memotong kuku, sehingga bahagian yang dijangkiti dialih keluar sepenuhnya.

12. dada Decongestant

Sapukan Vicks VapoRub pada tekak dan dada, untuk mendapatkan kelegaan daripada gejala-gejala tersumbat dan batuk anda.

13. mengelakkan kucing anda daripada menggaru

Untuk mengelakkan anda nakal Miss Kitty dari windows tercemarnya, dinding dan pintu, gosok dalam kuantiti kecil Vicks ke kawasan-kawasan.

14. menyembuhkan serpihan atau luka

Untuk mempercepatkan masa penyembuhan dan mencegah jangkitan, sapukan Vicks pada mana-mana splinter atau memotong.

15. reek-percuma Racehorses

Pada hari perlumbaan, pelumba profesional gosok VicksVapoRub di bawah hidung bagi racehorses. Ia deters kuda-kuda dari yang menarik bau busuk kerana terlalu Kuda-kecil wanita, sekali gus memastikan mereka memberi tumpuan kepada bangsa.

16. regangan

Sapukan VicksVapoRub pada tanda-tanda regangan. Anda akan melihat hasil dalam masa dua minggu permohonan biasa.

17. menghalang Pee-Pee haiwan kesayangan

Jika anda ingin untuk menghalang haiwan kesayangan anda basah ambal atau mana-mana kawasan rumah, meletakkan botol VicksVapoRub yang dibuka di kawasan itu.

18. menyingkirkan ekzema

Sapukan VicksVapoRub pada kulit ekzema terjejas. Ia akan mengurangkan keradangan dan gatal-gatal.

19. telinga sakit mengungguli

Sapukan VicksVapoRub pada kapas. Memasukkannya ke dalam telinga sakit. Ia akan memberi anda kelegaan segera.

20. atlet kaki

Untuk menyembuhkan penyakit kaki, memohon dengan VicksVapoRub dua kali sehari.

20 MANFAAT VICKS VAPORUB ini adalah Entri ulangsiar dari Borak Kosong merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada noreply@blogger.com (EDDIE YUSTIN) iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.