Suami Tembak Doktor Lelaki Yang Bantu Isterinya Bersalin adalah Entri ulangsiar dari Laman Hangat! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Suami Tembak Doktor Lelaki Yang Bantu Isterinya Bersalin membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.
Suami Tembak Doktor Lelaki Yang Bantu Isterinya Bersalin

Suami Tembak Doktor Lelaki Yang Bantu Isterinya Bersalin


Arab Saudi - Seorang lelaki telah ditahan polis kerana menembak seorang doktor lelaki yang telah bantu isterinya ketika bersalin.

MStar Online melaporkan, suspek berang apabila hospital membenarkan doktor lelaki membantu isterinya melahirkan.

Lelaki itu pada mulanya meminta agar doktor wanita membantu isterinya bersalin namun kecewa apabila doktor lelaki terbabit dibenarkan menyambut isterinya bersalin.

Difahamkan, lelaki tersebut kecewa kerana doktor itu melihat isterinya dalam keadaan tidak berpakaian.

Laporan Gulf News menyatakan, bayi kepada suspek lahir pada April lalu di sebuah pusat perubatan di Riyadh, Arab Saudi.

Lelaki itu dilaporkan pergi ke hospital dan menghubungi doktor lelaki berkenaan untuk berjumpa bagi mengucapkan terima kasih kerana membantu memudahkan kelahiran anaknya tanpa sebarang komplikasi.

Namun suspek bertindak menembak doktor tersebut ketika dalam satu pertemuan di taman hospital sebelum dia melarikan diri.

Dia bagaimanapun berjaya diburu dan ditahan polis.

Menurut laporan Newsweek, doktor lelaki itu dirawat di unit rawatan rapi (ICU) dan difahamkan mangsa kini dalam keadaan stabil. 

sumber- Siakapkeli.my

Suami Tembak Doktor Lelaki Yang Bantu Isterinya Bersalin ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Hangat merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Si Hangat iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.