'MEE KARI HARAM KERANA ADA TULANG BABI' - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di 'MEE KARI HARAM KERANA ADA TULANG BABI' harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
'MEE KARI HARAM KERANA ADA TULANG BABI'

'MEE KARI HARAM KERANA ADA TULANG BABI'



Pengumuman!

Mee kari Merdeka Garden Jalan Labrooy, Ipoh telah disahkan haram.

Pada minggu lepas, Pegawai Agama telah melakukan operasi di premis tersebut dan mendapati terdapatnya tulang khinzir di dalam kandungan kuah kari.

Apabila ditanya, peniaga tersebut memberitahu tidak boleh salahkan dia. Dia tak kata (makanan yang dijual) halal dan dia juga memang tidak meletakkan logo halal.

Cuma orang Melayu saja yang memang sejak dari dulu lagi suka makan di gerai dia.

Tolong viralkan info ini kepada kawan-kawan yang lain. Sayangi Islam dan Melayu.

Nota kaki: Selamat mencuci darah ye semua.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal 'MEE KARI HARAM KERANA ADA TULANG BABI'. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.