'MAMA RINDU PAPA, CEPATLAH BALIK'. CORETAN SAYU DARI STOR KUNYIT - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di 'MAMA RINDU PAPA, CEPATLAH BALIK'. CORETAN SAYU DARI STOR KUNYIT harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
'MAMA RINDU PAPA, CEPATLAH BALIK'. CORETAN SAYU DARI STOR KUNYIT

'MAMA RINDU PAPA, CEPATLAH BALIK'. CORETAN SAYU DARI STOR KUNYIT



Tersembur air mineral yang diteguk tatkala ternampak beberapa gambar yang agak meloyakan ini. Mana tidaknya, sudahlah sejenis, dibuatnya pula sign 'Love' ala-ala K-Pop. Mau terbeliak biji mata dibuatnya.

Gambar pasangan songsang ini mula tersebar di laman sosial yang menunjukkan betapa intimnya mereka berdua.

Perakam gambar yang juga pelajar Kolej Antarabangsa Yayasan Melaka (ICYM) ini juga tanpa segan silu ber'papa' 'mama' dengan pasangannya itu serta memuat naik gambar mereka secara terbuka di laman sosial.


"Papa!! Mama rindu papa.. cepatlah balik Melaka. Mama nak esok juga papa balik.."

Menurut sumber, gambar-gambar ini diperolehi dari aplikasi pesanan ringkas, WeChat.

Penularan LGBT di kalangan belia kian menjadi-jadi. Justeru, ibu bapa digesa memantau aktiviti anak mereka lebih-lebih lagi smartphone mereka.

Golongan belia amat mudah terpengaruh dengan benda/budaya baru. Yang mana, pada mulanya mereka hanya memberikan alasan mahu mencuba. Tetapi apabila sudah menikmati 'kesedapan' yang tidak terhingga, mereka akan terus menerus terjerumus lebih jauh sehingga sukar untuk kembali ke pangkal jalan.

Mohon siapa yang mengenali pasangan songsang ini, nasihatkanlah mereka agar kembali ke pangkal jalan.





Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal 'MAMA RINDU PAPA, CEPATLAH BALIK'. CORETAN SAYU DARI STOR KUNYIT. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.