Baju "Den Abah Kau" KJ Curi Perhatian Pengunjung FBP 2015 - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Baju "Den Abah Kau" KJ Curi Perhatian Pengunjung FBP 2015 harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
Baju

Baju "Den Abah Kau" KJ Curi Perhatian Pengunjung FBP 2015



KUALA LUMPUR: Seperti biasa, Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin akan tampil dengan gaya selamba yang menarik perhatian ramai orang.

Bersempena Festival Belia Putrajaya (FBP) 2015, beliau menunjukkan kehebatannya bermain skateboard untuk mendekatkan diri dengan pengunjung.

Bukan itu sahaja, gaya sempoi dan selamba dengan mengenakan t-shirt dan jeans juga dilihat mesra dengan penampilan dan fesyen anak muda masa kini.

Bukan selalu kita dapat lihat seorang menteri dan pemimpin politik bergaya begini.

Disebabkan caranya santai itu, rata-rata pengguna media sosial memuji gayanya yang digunakan oleh beliau kerana jarang dilakukan oleh para pemimpin lain terutamanya ahli politik lain yang sebelumnya juga menjadi Menteri Belia dan Sukan.

Antara pujian-pujian pengguna media sosial

"He is the Minister for Malaysian Youth, who organises the festival we went to yesterday. He is also an Oxford graduate"

"Menteri paling berjiwa belia. nasib die xbuat kickflip skateboard tu."




Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Baju "Den Abah Kau" KJ Curi Perhatian Pengunjung FBP 2015. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.