GADIS CUN MELECUN RAKAM VIDEO LELAKI 'SHAKE WELL BEFORE USE' DI PERHENTIAN BAS - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di GADIS CUN MELECUN RAKAM VIDEO LELAKI 'SHAKE WELL BEFORE USE' DI PERHENTIAN BAS harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




GADIS CUN MELECUN RAKAM VIDEO LELAKI 'SHAKE WELL BEFORE USE' DI PERHENTIAN BAS








Sebuah video yang menunjukkan aksi tidak senonoh seorang lelaki berusia 20-an di sebuah perhenti#an bas tersebar di media sosial.



Gadis yang memang 'gila berani' ini dengan selamba merakam perbuatan tidak senonoh lelaki itu yang dilihat sedang mengocok alat sulitnya di perhentian bas itu berselindung dengan surat khabar.



Lelaki itu kelihatan be#gitu asyik sekali dengan 'kerjanya' sehingga tidak sedar akan perbuatannya itu dirakam oleh gadis yang berada di sebelahnya.














Perempuan yg rakam ni memg gila berani. Kalau aku dah lari dah, mau dia terpancut kena kita kat sebelah. Mampos ! Hahaha

Posted by Shuk Loy on 27hb Mac 2015







Lokasi kejadian dan identiti perakam video berkenaan tidak dapat dikenalpasti. Video yang tersebar itu telah mendapat 9.770 shares di Facebook.



Berkelakuan tidak senonoh di# tempat awam adalah dilarang dan boleh dikenakan tindakan denda atau penjara kerana melakukan gangguan seksual di tempat awal.



Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri







Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal GADIS CUN MELECUN RAKAM VIDEO LELAKI 'SHAKE WELL BEFORE USE' DI PERHENTIAN BAS. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.