VIDEO: perlakuan terkutuk gadis bertudung, teman lelaki pula tersebar?. Update informasi dan maklumat. Ulangsiar gambar dan artikel perkongsian dari blog kategori #Informasi #Maklumat yang memaparkan sesuatu yang baru dan sensasi di Blogosphere Malaysia. Semoga VIDEO: perlakuan terkutuk gadis bertudung, teman lelaki pula tersebar? menjadi antara bahan bacaan baik untuk pembaca blog Natang Ngoh.
VIDEO: perlakuan terkutuk gadis bertudung, teman lelaki pula tersebar?

VIDEO: perlakuan terkutuk gadis bertudung, teman lelaki pula tersebar?


INGATKAN dengan berselindung di sebalik batu besar, perbuatan terkutuk mereka dapat disimpan rapi.

Namun, rupa-rupanya ada juga mata-mata yang memerhati tingkah laku pasangan ini melakukan hubungan seks di kawasan air terjun yang dipercayai terletak di Pasir Puteh, Kelantan.

Pasangan itu dikatakan tidak segan silu melampiaskan nafsu mereka di kawasan umum, seolah-olah memang yakin bahawa perbuatan mereka itu tidak akan dilihat orang.
Mungkin mereka sudah terlalu selesa dengan kawasan berkenaan.

Hari ini mereka di celah batu, harap-harap jangan selepas 9 bulan ada anak terbuang di tepi jalan pulak yea…

Yang tukang ambil gambar pun satu, kenapalah tak disergah sahaja kan?

Kalau disergah sudah tentu-tentu terbantut hasrat mereka sekali gus tidak berlaku sebarang aksi memualkan di situ. – MYNEWSHUB.CC

LIHAT VIDEO DI BAWAH:

Makluman: Artikel VIDEO: perlakuan terkutuk gadis bertudung, teman lelaki pula tersebar? termasuk media, gambar dan video bukannya penulisan, idea atau pandangan dari Admin Natang Ngoh. Laman blog ini adalah medium hebahan an perkongsian social. Semua Artikel, Gambar dan Video di laman ini adalah ulangsiar artikel viral dan popular dari website berita semasa. Much More respect from Natang Ngoh. Penghargaan kepada jomkapel penulis asal VIDEO: perlakuan terkutuk gadis bertudung, teman lelaki pula tersebar?

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.