(VIDEO) Jenazah Pertama Tiba, Datuk Seri Rohani Karim Tidak Dapat Mengawal Kesedihan. Update informasi dan maklumat. Ulangsiar gambar dan artikel perkongsian dari blog kategori #Informasi #Maklumat yang memaparkan sesuatu yang baru dan sensasi di Blogosphere Malaysia. Semoga (VIDEO) Jenazah Pertama Tiba, Datuk Seri Rohani Karim Tidak Dapat Mengawal Kesedihan menjadi antara bahan bacaan baik untuk pembaca blog Natang Ngoh.
(VIDEO) Jenazah Pertama Tiba, Datuk Seri Rohani Karim Tidak Dapat Mengawal Kesedihan

(VIDEO) Jenazah Pertama Tiba, Datuk Seri Rohani Karim Tidak Dapat Mengawal Kesedihan


Sebentar tadi kira-kira jam 3.40 petang , jenazah pertama korban tragedi helikopter terhempas di Sebuyau, Kuching telah tiba di padang IPK Kuching.

Jenazah berkenaan yang dipercayai adalah Allahyarham Datuk Noriah Kasnon iaitu Timbalan Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi.

Turut hadir menyambut jenazah berkenaan ialah Datuk Seri Rohani Abdul Karim yang merupakan Menteri Pembagunan Wanita, Keluarg Dan Masyarakat.

Menurut Rohani dalam kenyataan di laman Facebooknya kira-kira sejam lalu dia telah berada di IPK Sarawak untuk menyambut jenazah YB Noriah yang sudah dianggap sebagai adiknya sendiri.

Apabila jenazah sampai ternyata, YAB Rohani tidak dapat menahan kesedihan apabila menangis melihat jenazah 'adik'nya itu dipindahkan untuk dihantar ke hospital untuk bedah siasat.


Siakapkeli.my









Makluman: Artikel (VIDEO) Jenazah Pertama Tiba, Datuk Seri Rohani Karim Tidak Dapat Mengawal Kesedihan termasuk media, gambar dan video bukannya penulisan, idea atau pandangan dari Admin Natang Ngoh. Laman blog ini adalah medium hebahan an perkongsian social. Semua Artikel, Gambar dan Video di laman ini adalah ulangsiar artikel viral dan popular dari website berita semasa. Much More respect from Natang Ngoh. Penghargaan kepada jomkapel penulis asal (VIDEO) Jenazah Pertama Tiba, Datuk Seri Rohani Karim Tidak Dapat Mengawal Kesedihan

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.