Selfie 'PRA-ZINA' remaja Melayu yang menjijikan, Sila JANGAN MUNTAH Melihat FOTO selanjutnya.... Update informasi dan maklumat. Ulangsiar gambar dan artikel perkongsian dari blog kategori #Informasi #Maklumat yang memaparkan sesuatu yang baru dan sensasi di Blogosphere Malaysia. Semoga Selfie 'PRA-ZINA' remaja Melayu yang menjijikan, Sila JANGAN MUNTAH Melihat FOTO selanjutnya... menjadi antara bahan bacaan baik untuk pembaca blog Natang Ngoh.
Selfie 'PRA-ZINA' remaja Melayu yang menjijikan, Sila JANGAN MUNTAH Melihat FOTO selanjutnya...

Selfie 'PRA-ZINA' remaja Melayu yang menjijikan, Sila JANGAN MUNTAH Melihat FOTO selanjutnya...


Ek’eleh! Minah tu warnakan rambut macam air karat tu sebab acah-acah nak jadi minah saleh ke?? Kalau dilihatkan cara minah tu, gaya hidup dia pun macam terlampau bebas jer.. Pergaulan dia antara lelaki pun dah tak ada batas lagi..

Korang lihat jer lah gambar dia bersama si boyfriend tu dalam bilik, melentik jer body minah tu posing.. Lelaki tu pun sedap jer dapat peluk ‘my future wife’ dia tu yer!

Nak muntah hijau jer baca dia punya status.. Piuhhh! Poyo jer, muat naik gambar tu dengan caption ‘my future wife’.. ‘My future wife’ lah sangat yer! Sebelum jadi isteri pun, dah dapat macam-macam.. Kalau dah kahwin nanti, ‘kemanisan’ macam tu ada lagi ke??
Yela, sebelum kahwin pun dah macam orang yang dah kahwin.. Entah lepas kahwin, masing-masing dah bosan antara satu sama lain sebab kemanisan dah hilang..

Jangan dinafikan, ada jer yang jadi macam tu lepas kahwin.. Yela, sebelum kahwin bukan main sweet lagi.. Peluk, cium dan macam-macam lagi benda yang sumbang dilakukan..

Bila dah berkahwin, habis hilang kemanisan bersama.. Asyik bertekak jer, lepas tu mula nak bercerai bagai, Betul tak??

Entah lah, membimbangkan melihat anak muda sekarang ni bersosial, terlampau bebas sangat sampai dah tak ada batas lagi.. Lelaki dan perempuan selamba jer berpeluk dan cium bagai!

Paling merungsingkan adalah gadis-gadis lah.. Merelakan jer lelaki pegang dorang sesuka hati, dah macam perempuan tak ada maruah jer!

Sumber- MissHana/Utaranews.com

JANGAN MUNTAH TENGOK VIDEO DI BAWAH


Makluman: Artikel Selfie 'PRA-ZINA' remaja Melayu yang menjijikan, Sila JANGAN MUNTAH Melihat FOTO selanjutnya... termasuk media, gambar dan video bukannya penulisan, idea atau pandangan dari Admin Natang Ngoh. Laman blog ini adalah medium hebahan an perkongsian social. Semua Artikel, Gambar dan Video di laman ini adalah ulangsiar artikel viral dan popular dari website berita semasa. Much More respect from Natang Ngoh. Penghargaan kepada jomkapel penulis asal Selfie 'PRA-ZINA' remaja Melayu yang menjijikan, Sila JANGAN MUNTAH Melihat FOTO selanjutnya...

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.