Pasangan Melayu Tayang Aksi Meraba Dalam Tren. Update informasi dan maklumat. Ulangsiar gambar dan artikel perkongsian dari blog kategori #Informasi #Maklumat yang memaparkan sesuatu yang baru dan sensasi di Blogosphere Malaysia. Semoga Pasangan Melayu Tayang Aksi Meraba Dalam Tren menjadi antara bahan bacaan baik untuk pembaca blog Natang Ngoh.
Pasangan Melayu Tayang Aksi Meraba Dalam Tren

Pasangan Melayu Tayang Aksi Meraba Dalam Tren


Tudiaa! Orang sekarang ni dah tak ada rasa malu lagi nak tayang perangai sumbang dorang di khalayak ramai! Bila dorang terasa nak ‘mengawan’, selamba badak dorang jer ‘mengawan’ tanpa segan silu.. Tak kira lah tempat tu di penuhi orang ramai atau pun tidak, dorang bukannya nak kisah..

Itulah yang dilakukan pasangan Melayu tak tahu malu di atas tu! Korang lihat jer aksi memalukan yang ditunjukkan oleh pasangan tu, perangai sumbang itulah yang sering ditunjukkan sesetengah orang zaman sekarang..

Cer korang perhatikan gambar tu dengan jelas, tangan lelaki tu terletak kat mana yer?? Miss lihat gambar dorang pun, dah rasa geram dan nak bagi kaki jer kat dorang!

Baik punya tangan si lelaki tu ‘landing’ kat nenen minah tu, lagi tak boleh blah minah tu pun ‘sedap’ jer bila si lelaki buat macam tu.. Pasangan tu memang tak ada adab dan hormat keadaan sekeliling langsung, selamba jer dorang buat macam tu!

Kat dalam tren tu bukannya ada dorang berdua jer, dipenuhi dengan orang ramai pulak tu.. Kat situ juga dorang nak berkasih sayang, bengong betoii! Lelaki yang berada di belakang pasangan tu pun, Miss lihat semacam jer reaksi dia..

Agaknya dia pun ‘terangsang’ dengan gelagat pasangan tu, korang lihat jer lah cara dia memandang minah tu macam mana.. Tapi Miss bukan nak cari salah lelaki tu, ni salah pasangan sengal tu!

Itu ke cara si boyfriend nak ‘protect’ si girlfriend, kononnya takut orang lain mengambil kesempatan ke atas girlfriend dia dalam keadaan sesak macam tu! Miss nampak dia jer yang mengambil kesempatan..

Aksi pasangan tu telah menarik perhatian penumpang dalam tren tu hingga ada seorang individu merakam aksi memalukan dorang! Haishh! Memalukan bangsa dan agama jer lah pasangan ‘monyet’ ni! Buruk betoii perangai! - MissHana/Utaranews.com

Makluman: Artikel Pasangan Melayu Tayang Aksi Meraba Dalam Tren termasuk media, gambar dan video bukannya penulisan, idea atau pandangan dari Admin Natang Ngoh. Laman blog ini adalah medium hebahan an perkongsian social. Semua Artikel, Gambar dan Video di laman ini adalah ulangsiar artikel viral dan popular dari website berita semasa. Much More respect from Natang Ngoh. Penghargaan kepada jomkapel penulis asal Pasangan Melayu Tayang Aksi Meraba Dalam Tren

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.