Punca Berita Pelesu Fasha Sandha Ditembak Mati Meninggal Dunia Terjawap - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Punca Berita Pelesu Fasha Sandha Ditembak Mati Meninggal Dunia Terjawap harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
Punca Berita Pelesu Fasha Sandha Ditembak Mati Meninggal Dunia Terjawap

Punca Berita Pelesu Fasha Sandha Ditembak Mati Meninggal Dunia Terjawap

Berita palsu Fasha Sandha ditembak mati hingga meninggal dunia. Tindakan sebuah blog yang tidak bertanggungjawab dengan meletakkan tajuk sensasi “Takziah, Pelakon Cantik Fasha Sandha Ditembak” telah mencetuskan kekeliruan dikalangan pengguna laman sosial. Untuk info, Fasha Sandha hanya melakonkan penggambaran sebuah drama yang memerlukan adegan Fasha Sandha ditembak mati dan lokasi penggambaran bertempat di sebuah pasaraya di Kota Damansara.


Berita Palsu Fasha Sandha Ditembak Mati Meninggal Dunia



Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Punca Berita Pelesu Fasha Sandha Ditembak Mati Meninggal Dunia Terjawap. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.