Isteri Rahim R2 Tampil Beri Komen adalah Entri ulangsiar dari Yuya! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Isteri Rahim R2 Tampil Beri Komen membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.
Isteri Rahim R2 Tampil Beri Komen

Isteri Rahim R2 Tampil Beri Komen

Komen Isteri Rahim R2 Tentang Kes Pukul

Baru-baru ini tersebar laporan polis berkenaan pelawak Rahim R2 telah memukul isterinya akibat perselisihan faham. Di katakan juga dakwaan tersebut tidak benar dan palsu.

Ini di sahkan sendiri oleh pihak Rahim R2 serta isterinya, Kolin Abdullah. Rahim R2 juga menegaskan bahawa dia tidak memukul atau menendang isterinya seperti yang didakwa.

Rahim juga  terkejut apabila mendengar khabar tersebut dan menyatakan bahawa asam garam rumahtangga  isteri dan suami perselisihan faham.

Selepas khabar angin tentang isu pukul ini tersebar pihak Kolin Abdullah selaku isteri Rahim R2 tampil memberi komen di Instargam beliau.

'Salam semua.. seingat saya hanya seorang saja yang menghubungi saya iaitu En. Wahi dari Harian Metro.. bukan dari blogger2 yang lain..dan dalam perbualan kami saya tak pernah  mengaku yang kami ada pergaduhan dan saya berberapa kali menekankan kami bahagia. 

Ini adalah fitnah semata2.. kami bahagia dan tolong jangan gangu rumah rumahtangga kami.. Tolong abaikan report ataupun berita  tentang kami. 

Kalau di perhatikan betul2 report polis itu nampak sangat fake sebab ada kesan padam.. so jangan  pikir yang bukan2..rahim suami saya dan saya tahu siapa dia.

Dia bukan seperti yang dipaparkan di akhbar dan media..saya harap keterangan saya can clarify everything.. Untuk mereka yang mendokan kebahagian kami alhmdulilah terima kasih..

Hanya Allah yang dapat membalasnya.. uolss pn tahu kan kami happy.. hey this is life..akan ada orang yang dengki bila u dah bergelar public figure.."

Alhamdulilah pihak isteri Rahim R2 sudah menjelaskan segala-galanya. Jadi jangan main serkap jarang je tentang khabar angin isu mereka ni. Mari sama-sama mendoakan yang terbaik buat mereka berdua.



Isteri Rahim R2 Tampil Beri Komen ini adalah Entri ulangsiar dari Borak Kosong merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Yuya iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.