VIDEO ROSMAH DIPAKAIKAN KASUT MACAM CINDERELA DIMAKI NETIZEN YANG DENGKI - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di VIDEO ROSMAH DIPAKAIKAN KASUT MACAM CINDERELA DIMAKI NETIZEN YANG DENGKI harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
VIDEO ROSMAH DIPAKAIKAN KASUT MACAM CINDERELA DIMAKI NETIZEN YANG DENGKI

VIDEO ROSMAH DIPAKAIKAN KASUT MACAM CINDERELA DIMAKI NETIZEN YANG DENGKI

KUALA LUMPUR - Video seorang anggota polis wanita memberikan layanan istimewa kepada Datin Rosmah Mansor tersebar meluas di media sosial.



Video rakaman yang diambil ketika Rosmah Mansor menghadiri Majlis Berbuka Puasa Perdana Menteri bersama dengan media berlangsung di Kompleks Media Karangkraf, Shah Alam semalam.

Video berdurasi 30 saat itu menunjukkan seorang anggota polis wanita memakaikan kasut ke kaki Rosmah ketika beliau mahu berangkat ke destinasi seterusnya.

Ekoran itu, netizen mengkritik tindakan yang tidak masuk akal itu kerana layanan seperti itu tidak wajar diberikan.


Video anggota polis wanita pakaikan kasut pada kaki Datin Rosmah Mansor dikritik netizen - http://goo.gl/w2GIyrMORE: #MEDIAVIDS

Posted by My Media Hub on Friday, July 3, 2015


Ramai yang berkata Rosmah Mansor bukanlah manusia yang tersangat istimewa sehingga perlunya orang lain memakaikan kasut di kakinya.

Namun ada segelintir netizen yang berpandangan mungkin tubuh badan Rosmah itu menyukarkan dirinya untuk memakai kasut sehingga memerlukan pertolongan dari wanita berkenaan.

Malangnya, pandangan seperti itu tidak dapat diterima oleh kebanyakan netizen yang rata-ratanya menegaskan kasut sendiri hendaklah dipakai oleh diri sendiri.

Secara tidak langsung, insiden ini memberikan imej yang buruk terhadap Rosmah dan Najib. Sehingga kini cybertroopers kerajaan masih belum mengeluarkan sebarang kenyataan mengenai perkara ini.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal VIDEO ROSMAH DIPAKAIKAN KASUT MACAM CINDERELA DIMAKI NETIZEN YANG DENGKI. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.