PUNCA PEKERJA KFC CUCI AYAM ATAS LANTAI TERJAWAP - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di PUNCA PEKERJA KFC CUCI AYAM ATAS LANTAI TERJAWAP harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
PUNCA PEKERJA KFC CUCI AYAM ATAS LANTAI TERJAWAP

PUNCA PEKERJA KFC CUCI AYAM ATAS LANTAI TERJAWAP



Sebuah video yang menunjukkan bagaimana dua orang pekerja Kentucky Fried Chicken (KFC) mencuci ayam, tersebar di laman sosial.

Difahamkan, rakaman video itu dipercayai berlaku di KFC Braamfontein, Afrika Selatan.

Salah seorang pekerja terbabit membaling daging ayam mentah ke lantai dan menyiramnya dengan air paip sambil diperhatikan oleh rakan sekerjanya.




Video yang berdurasi 1 minit 59 saat itu dimuat naik ke laman YouTube pada 8 Mei lalu telah ditonton 230,659 kali.

Menurut sumber, premis KFC tersebut telah ditutup sementara pihak KFC Afrika Selatan menjalankan siasatan.

Hasil siasatan awal mendapati, ayam-ayam yang dicampakkan ke lantai oleh dua pekerja terbabit merupakan ayam yang tidak dijual kepada pelanggan KFC.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal PUNCA PEKERJA KFC CUCI AYAM ATAS LANTAI TERJAWAP. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.