VIDEO: PUNCA WANITA MAT SALEH BELANJA KOPEK DI PETALING STREET TERJAWAP NGERI - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di VIDEO: PUNCA WANITA MAT SALEH BELANJA KOPEK DI PETALING STREET TERJAWAP NGERI harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
VIDEO: PUNCA WANITA MAT SALEH BELANJA KOPEK DI PETALING STREET TERJAWAP NGERI

VIDEO: PUNCA WANITA MAT SALEH BELANJA KOPEK DI PETALING STREET TERJAWAP NGERI



KUALA LUMPUR - Video seorang wanita warga asing menanggalkan pakaiannya di Petaling Street tersebar di laman YouTube dan Facebook baru-baru ini.

Menurut sumber, wanita itu dilaporkan mencuri barang kemas dari peniaga Petaling Street. Bagaimanapun wanita itu menafikan dirinya berbuat demikian.

"Jangan lakukan saya seperti ini. Sabar! Relax! Jangan sentuh saya!" katanya dalam bahasa inggeris bercampur dengan bahasa melayu.

"Apa masalah awak? Saya telah membayar segala-galanya," katanya sambil membuka jaket serta pakaian dalamnya sehingga menampakkan payu daranya bagi membuktikan dirinya tidak mencuri barang seperti yang didakwa.

"Hey! Kamu cakap sama kamu punya bini aa sudah kena r0g0l dengan orang India, malulah!!" katanya lagi.

Orang ramai yang menyaksikan kejadian itu berpusu-pusu merakam gambar wanita asing itu dengan telefon bimbit mereka terutamanya kaum lelaki.

Bagaimanapun, wanita itu tidak mempedulikan mereka berbuat demikian.

Video wanita itu yang dipercayai berada dalam keadaan separuh waras (mabuk kini menjadi bualan hangat di laman sosial.








Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal VIDEO: PUNCA WANITA MAT SALEH BELANJA KOPEK DI PETALING STREET TERJAWAP NGERI. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.