PUNCA SEBENAR BAYI 5 BULAN DITAMPAR BERTUBI-TUBI AMAT MENGEZUTKAN RAKYAT MALAYSIA TERUTAMA ADMIN PUNCA AANS - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di PUNCA SEBENAR BAYI 5 BULAN DITAMPAR BERTUBI-TUBI AMAT MENGEZUTKAN RAKYAT MALAYSIA TERUTAMA ADMIN PUNCA AANS harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
PUNCA SEBENAR BAYI 5 BULAN DITAMPAR BERTUBI-TUBI AMAT MENGEZUTKAN RAKYAT MALAYSIA TERUTAMA ADMIN PUNCA AANS

PUNCA SEBENAR BAYI 5 BULAN DITAMPAR BERTUBI-TUBI AMAT MENGEZUTKAN RAKYAT MALAYSIA TERUTAMA ADMIN PUNCA AANS



IPOH - Perselisihan faham dan geram dengan si suami dikatakan punca seorang ibu memukul bayinya berusia lima bulan dan merakam menggunakan telefon bimbit sebelum video rakaman itu viral di laman sosial.

Siasatan awal mendapati, wanita berusia 17 tahun yang juga ibu kandung mangsa mengalami tekanan perasaan dan dalam proses perceraian dengan suaminya berusia 18 tahun.

Bayi yang dipukul itu adalah bayi perempuan berusia lima bulan yang juga merupakan anak tunggal pasangan muda berkenaan.

Bagaimanapun, tiada sebarang kecederaan terhadap bayi malang itu.

Mangsa kini diserahkan kepada ibu dan neneknya untuk dijaga tetapi dipantau oleh Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM).

Ibu mangsa telah dibebaskan dengan jaminan polis, setelah keterangannya dirakam.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal PUNCA SEBENAR BAYI 5 BULAN DITAMPAR BERTUBI-TUBI AMAT MENGEZUTKAN RAKYAT MALAYSIA TERUTAMA ADMIN PUNCA AANS. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.