Punca Bapa Dedah Kisah Cinta Zizan Razak Dan Nor Edura Diyana Amat Mengharukan - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Punca Bapa Dedah Kisah Cinta Zizan Razak Dan Nor Edura Diyana Amat Mengharukan harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
Punca Bapa Dedah Kisah Cinta Zizan Razak Dan Nor Edura Diyana Amat Mengharukan

Punca Bapa Dedah Kisah Cinta Zizan Razak Dan Nor Edura Diyana Amat Mengharukan



Pelawak terkenal, Zizan Razak sememangnya menjadi topik hangat selepas mendedahkan dirinya bakal mengakhiri zaman bujang dengan seorang gadis dari Kuala Terengganu iaitu Nor Edura Diyana baru-baru ini.

Bapa kepada Zizan Razak, Ab. Razak Husain mengesahkan teraju filem Cicakman 3 itu pernah meluahkan hasrat untuk memperisterikan gadis tersebut dan telah berjumpa sebanyak tiga kali di bandar Kuala Terengganu sekitar hujung tahun lalu.

“Dia ada bertanya, abah ini (Edora) okey ke dan saya jawab okey saja. Lagipun sebagai bapa, saya sokong siapa saja pilihan anak saya,” kata Ab. Razak Husain.

Bapanya menafikan semua tohmahan yang menyatakan Zizan Razak dan gadis itu sudah pun bertunang apatah lagi berkahwin senyap-senyap baru baru ini.




Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Punca Bapa Dedah Kisah Cinta Zizan Razak Dan Nor Edura Diyana Amat Mengharukan. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.