VIDEO: Punca Tak Sengaja Terpotong Kepala Isteri Ketika Persembahan Magic Terjawap Dengan Ngerinya - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di VIDEO: Punca Tak Sengaja Terpotong Kepala Isteri Ketika Persembahan Magic Terjawap Dengan Ngerinya harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




VIDEO: Punca Tak Sengaja Terpotong Kepala Isteri Ketika Persembahan Magic Terjawap Dengan Ngerinya








Satu kesilapan yang sangat tragis telah berlaku ketika persembahan pertunjukan silap matanya yang menyebab#kan isterinya maut serta-merta di tangannya sendiri di depan penonton.










Persembahan silap mata yang menyajikan teknik potong-memotong badan memang sangat biasa dan popular dalam kalangan ahli silap mata.










Namun, tiada siapa yang meny#angka ahli silap mata amatur itu boleh betul-betul terpotong kepala pembantu yang merupakan isterinya menggunakan mesin gergaji berantai.



Tambah menyedihkan, pasangan tersebut baru sahaja mendirikan rumah tangga selama kira-kira tiga bulan sebelu#m kejadian.



Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri















Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal VIDEO: Punca Tak Sengaja Terpotong Kepala Isteri Ketika Persembahan Magic Terjawap Dengan Ngerinya. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.