UPDATE 9 GAMBAR: BIODATA CIK KHALEEDA BUSTAMAN, BAKAL ISTERI TMJ adalah Entri ulangsiar dari Laman Isu Panas ! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya UPDATE 9 GAMBAR: BIODATA CIK KHALEEDA BUSTAMAN, BAKAL ISTERI TMJ membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





UPDATE 9 GAMBAR: BIODATA CIK KHALEEDA BUSTAMAN, BAKAL ISTERI TMJ







Wah! Pasalartis ucapkan tahniah buat TMJ, Tunku Ismail Sultan Ibrahim kerana bakal melangsungkan perkhawinan dengan seorang gadis yang bernama cik Khaleeda pada oktober depan.



Walaupun belum ada pengumuman rasmi, beberapa keping gambar wajah sebenar cik Khaleeda dan surat edaran mengenai jawatankuasa santapan dan jamuan sempena istiadat perkhawinan diraja tersebar luas di laman sosial.



Difahaman Tunku Ismail yang kini berusia 30 tahun dikatakan mula berkenalan dengan cik Khaleeda sejak tahun lalu, lapor Berita Harian hari ini.








Biodata Cik Khaleeda:



Nama Penuh: Cik Khaleeda Binti Bustaman



Umur: Berusia Lingkungan 20-an



Asal: Gombak, Selangor



Pekerjaan: Masih menuntut di sebuah Universiti



Pekerjaan Ibu Cik Khaleeda: Bekas Penjawat Awam Kuala Lumpur



Apapun, Cik Khaleeda ni memang cantik orangnya dan sepadan dengan Tunku Ismail. Pasalartis doakan semoga majlis perkhawinan mereka akan berjalan dengan lancar nanti - Pasalartis.blogspot.com





































UPDATE 9 GAMBAR: BIODATA CIK KHALEEDA BUSTAMAN, BAKAL ISTERI TMJ ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Isu Panas merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Mr Panas iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.