Tonton Online Filem Adnan Sempit Balik Raya (2013) Full Movie. Filem Adnan Sempit Balik Raya Streaming Online. Filem Komedi Adnan Sempit Balik Raya (2013) Penuh. Aksi Adnan pulang ke kampung untuk menyambut Hari Raya di rumah pakciknya, Pak Chah. Dia terkejut apabila kawan baiknya, Fatimah kini bertukar menjadi seorang yang kurus dan cantik setelah sekian lama mereka tidak berjumpa. Tiba-tiba Adnan mula jatuh hati.

Adnan Sempit Balik Raya (2013)

Senarai Pelakon Filem Adnan Sempit Balik Raya

Filem Komedi Adnan Sempit Balik Raya (2013) dibintangi oleh lakonan  Shaheizy Sam, Intan Ladyana, Yana Samsudin, Along Cham, Shima Anuar, Angah Raja Lawak dan beberapa pelakon popular tanah air.


Sinopsis Filem Adnan Sempit Balik Raya

Kisah penuh ranjau antara pasangan Adnan (Shaheizy Sam) dan Nadia (Intan Ladyana) juga Bobby (Along Raja Lawak) dan Wawa (Yana Samsudin) akhirnya bertemu jalan indah, apabila mereka berkahwin dengan pasangan masing-masing . Pelbagai persediaan yang telah mereka lakukan untuk menjadikan malam pertama mereka berjalan dengan lancar , bermacam-macam cara dan petua yang digunakan oleh mereka sehingga menimbulkan kelucuan.

Masalah mulai berlaku apabila Nadia dan Wawa bersama-sama didapati mengandung. Sehubungan itu, Adnan turut mengalami alahan yang teruk akibat kehamilan isterinbya. Sementara itu , Bobby pula menghadapi masalah kewangan untuk membiayai kos isterinya bersalin . Nadia asyik moody dan baran sepanjang tempoh ianya mengandung juga menjejaskan hubungannya dengan Adnan yang merasakan dirinya terpinggir.

Masalah mula bertambah besar apabila Adnan dihantar ke Melaka bagi pihak bapa mertuanya , untuk menguruskan kerja-kerja pra-pelaburan yang berkaitan dengan pengeluaran mee segera (Mamee) bapa mertuanya, Dato’ Ithnin (Dato’ Tarmimi Siregar) dengan sebuah kilang . Kilang yang sama , Adnan telah berkenalan dengan Zita (Shima Anuar) seorang gadis yang mempunyai minat yang sama dalam sukan permotoran. Adnan dan Zita banyak meluangkan masa bersama sehingga menjadikan hubungan Adnan dan Nadia renggang.
 
Nasib malang yang sama juga menimpa Bobby , apabila dia terpaksa menginkari janjinya pada Wawa dan melibatkan diri dalam perlumbaan haram untuk mendapatkan wang bagi membiayai kos rawatan isterinya. Apabila perbuatan  itu telah diketahui Wawa, wanita itu turuy memberikan kata putus untuk berpisah dengannya. Bagaimanakah naib mereka semua? Sinopsia Credit kepada Yanayassin

Tonton Online Filem Adnan Sempit Balik Raya (2013) Full Movie

PEMBERITAHUAN Adnan Sempit Balik Raya Full Movie

Sokong Industri Seni Tempatan. Streaming Filem Adnan Sempit Balik Raya ini walaupun dalam durasi tayangan penuh, namun ia sekadar tontonon pengenalan sebelum Menonton Filem Adnan Sempit Balik Raya berkualiti HD di Pawagam atau DVD Adnan Sempit Balik Raya (2013) yang Original. Hormati dan Sokong Filem Malaysia.

Tonton Online Filem Adnan Sempit Balik Raya (2013) Full Movie. Full Streaming Filem Adnan Sempit Balik Raya ini adalah video yang di hosting sementara sahaja. Video Adnan Sempit Balik Raya boleh di Delete atau dikeluarkan tanpa sebarang makluman atau pemberitahuan. Adnan Sempit Balik Raya (2013) bertujuan tontonan awal atau tontonan pengenalan tanpa mendapat hakcipta dan kebenaran dari pemilik. 


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.